Friday 18 November 2011

ေရြးေကာက္ပြဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေန႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အပိတ္မိန္႔ခြန္း

by Tun Wai on Saturday, November 19, 2011 at 2:17am
NLD ပါတီမွတ္ပံုတင္ေရးႏွင့္ေရြးေကာက္ပြဲ၀င္ေရးဆႏၵျပဳသည့္ NLD CEC အစည္းအေ၀းတြင္  ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာၾကားသည့္မိန္႔ခြန္း

http://soundcloud.com/demowaiyen/track-13618?utm_source=soundcloud&utm_campaign=share&utm_medium=facebook&utm_content=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdemowaiyen%2Ftrack-13618
(အသံဖိုင္)

ဒီေန႔ ဆိုလို႔ရွိရင္ ကၽြန္မတို႔ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕အေရးႀကီးတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ိဳးဟာ အရင္ ႏွစ္ေခါက္ ခ်ခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္ေရြးေကာက္ပြဲ ၀င္ေရးမ၀င္ေရးတုန္းက တစ္ခါ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲ၀င္ေရး မ၀င္ေရးတုန္းက တစ္ခါ ခ်ခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ အဲဒီ ႏွစ္ႀကိမ္စလံုးကတည္းက က်မ မပါခဲ့ပါဘူး။ ဒါဟာ သံုးႀကိမ္မွာ က်မ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ပါ၀င္တာပါ။ 

ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အရင္ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ အမ်ားရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို က်မလက္ခံခဲ့ပါတယ္။ က်မ သေဘာတူတာ မတူတာက အဓိက မဟုတ္ပါဘူး၊ က်မရဲ႕ ဆႏၵေတြ လည္းရွိပါတယ္။က်မရဲ႕ အျမင္ေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒီမိုကေရစီနည္းအရ အမ်ားရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို လက္ခံရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို လက္ခံတယ္ဆိုတာ မည္ကာ မတၱ လက္ခံတာကို ေျပာတာ မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္ပဲ လက္ခံတယ္ဆိုရင္ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ လုပ္ရပါမယ္။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မခ်ခင္မွာ ကိုယ့္ရဲ႕အျမင္ကို တင္ျပခ်င္သလို တင္ျပလို႔ရတယ္။ ကိုယ္သေဘာတူတာ မတူတာကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေဆြးေႏြးလုိ႔ရပါတယ္။


ဒါေပမဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ၿပီးၿပီ ဆိုလုိ႔ရွိရင္ အဲဒီခ်မွတ္တဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ အတိုင္း စိတ္ေရာကိုယ္ပါ လိုက္ၿပီးေတာ့ လုပ္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ဒီမိုကေရစီတာ၀န္တစ္ခု ျဖစ္တယ္ဆိုတာကို က်မ အားလံုးကို နားလည္ေစခ်င္ပါတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ဆိုရင္ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲ ၀င္ေရးကိစၥကုိ က်မကိုယ္တိုင္လည္း သေဘာတူခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်တဲ့အထဲမွာ ပါ၀င္ခဲ့တာလည္း မဟုတ္ပါဘူး၊ဒါေပမဲ့ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္က ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ၿပီးၿပီဆိုရင္ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ရဲ႕လမ္းစဥ္အတိုင္း က်မအားလံုးလုပ္ခဲ့ပါတယ္။


ေရြးေကာက္ပြဲ ၀င္ေရးအတြက္ကို လက္မွတ္ထုိးၿပီးေတာ့ ေလွ်ာက္ပါဆိုတာကို က်မ ေလွ်ာက္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မကို ၀င္ခြင့္မေပးခဲ့ဘူး။ ေနာက္ၿပီးတဲ့ အခါက်ေတာ့ ၀င္ခြင့္မေပးခဲ့ေပမယ့္လည္း ဒီေရြးေကာက္ပြဲမွာ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ကေန မဲထည့္ပါလို႔ ျပည္သူေတြကို ေဆာ္ၾသခဲ့တဲ့အတြက္ က်မ အက်ဥ္းက်ေနစဥ္တုန္းက မဲထည့္ခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္လုိမဆို ဒီမိုကေရစီကို ေလးစားတဲ့သူတိုင္းဟာ တကယ္ပဲ ဒီမိုကေရစီစိတ္ဓါတ္ရွိတယ္ ဆိုရင္ အမ်ားရဲ႕ဆႏၵကို ေလးစားလိုက္နာရမယ္ဆိုတာ အေျပာနဲ႔ မဟုတ္ပါဘူး၊ အလုပ္နဲ႔ပါ။ ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ စိတ္တြင္းကပါ ေလးစားလိုက္နာရမွာပါ။


ဒီလုိလုပ္မွသာလွ်င္ က်မတို႔ဟာ တကယ့္စစ္မွန္တဲ့ ဒီမိုကေရစီလမ္းေၾကာင္းကို ေလွ်ာက္ေနတယ္လို႔ ေျပာလို႔ ရမွာပါ။ ကိုယ္သေဘာတူတဲ့ ကိစၥ ဆံုးျဖတ္လို႔ ကိုယ္က လိုက္ေလ်ာတယ္ဆိုတာ၊ ဒါ ဘာမွမထူးဆန္းပါဘူး။ လူတိုင္း လုပ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥပါ။ အမွန္ေျပာမယ္ဆိုရင္ ဒီမိုကေရစီကို မႏွစ္ၿမိဳ႕တဲ့သူေတြ၊ ဒီမိုကေရစီကို မလိုလားတဲ့သူေတြေတာင္မွ သူတို႔ လုပ္ခ်င္တာကို လုိက္လုပ္ဖို႔ဆိုတာ ၀န္ေလးတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီမိုကေရစီရဲ႕ ခဲယဥ္းတဲ့ တာ၀န္တစ္ခုဟာ ဒါပါပဲ။ ကိုယ္ႀကိဳက္သည္ျဖစ္ေစ၊ မႀကိဳက္သည္ျဖစ္ေစ၊ ကိုယ္လိုလားသည္ျဖစ္ေစ၊ မလိုလားသည္ျဖစ္ေစ၊ အမ်ားက ဆံုးျဖတ္ၿပီဆိုလို႔ရွိရင္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ လိုက္နာရမွာ၊ေလးစားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ 


ဥပမာဆိုလို႔ရွိရင္ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေတြမွာ ေရြးေကာက္ပြဲကေနၿပီးေတာ့ ေရြးထုတ္လိုက္တဲ့သူေတြကို အစိုးရအျဖစ္ လက္ခံၾကရတာပါ။ ဒီလို သမၼတေရြးတယ္ဆိုပါေတာ့၊ သမၼတေရြးတဲ့ ႏိုင္ငံေတြမွာ ဆိုလို႔ရွိရင္ ေရြးေကာက္ပြဲက ေရြးထုတ္လိုက္တဲ့ သမၼတကို တက္လာတဲ့အခါက်ရင္ ဒီသမၼတကို မဲမေပးခဲ့တဲ့သူေတြကလည္း ဒါႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတလို႔ လက္ခံရမွာပါ။


ဒါ ဒီမိုကေရစီနည္း အရ လုပ္ခဲ့လို႔ရွိရင္။ ဒီလို ဒီမိုကေရစီနညး္အရ လုပ္ခဲ့လိို႔ရွိရင္ ကိုယ့္ဘက္မွာ ရွံဳးတဲ့အခါလည္းရွိမယ္။ ကိုယ့္ဘက္မွာ ႏိုင္တဲ့အခါလညး္ ရွိမယ္ဆိုတာကို တစ္ခါတည္း လက္ခံထားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အၿမဲပဲ ႏိုင္ခ်င္ေနတယ္ ဆိုတာေတာ့ ဒါ ဒီမုိကေရစီ စိတ္ဓါတ္မဟုတ္ဘူးဆိုတာေတာ့ အားလံုး ဆင္ျခင္သင့္ပါတယ္။ ဒီမိုကေရစီစိတ္ဓါတ္ဆိုတာ ဘာလဲဆိုေတာ့ လူတိုင္း လူတိုင္းဟာ ကို္ယ့္အေတြးအေခၚနဲ႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေတြးေခၚပိုင္ခြင့္ရွိပါတယ္။ 

အဲေတာ့ လူေတြ မ်ားတဲ့ အခါက်ေတာ့ အေတြးအေခၚကလည္း အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း ဒီဟာေတြကို ေဆြးေႏြးညွိႏွိဳင္းၿပီးေတာ့ အေျဖရွာရမယ္။ ေဆြးေႏြးညွိႏွိဳင္းၿပီးေတာ့ ရွာတဲ့အေျဖကို အမ်ားရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေလးစားလိုက္နာရမယ္ဆိုတာ။ ဒါက ဒီမိုကေရစီရဲ႕ အႏွစ္သာရပဲ။ ရိုးရိုးေလး ေျပာလိုက္လို႔ရွိရင္ဒါပါပဲ။ အဲေတာ့ က်မတို႔ ဒီမိုကေရစီ၊ ဒီမိုကေရစီဆိုတာ ေျပာမယ္ဆိုရင္ ဒီကမၻာႀကီးမွာ ဒီမိုကေရစီနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ ေရးထားတဲ့ စာအုပ္စာတမ္းေတြက ေသာင္းမက သိန္းမကေတာင္ရွိမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ အားလံုးကေတာ့ တစ္မ်ိဳးစီ တစ္မ်ိဳးစီေျပာၾကမွာပဲ။ အေျခခံကေတာ့ ဒါပါပဲ။ 


လူေတြက တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္မတူဘူးဆိုတာ လက္ခံတယ္။ အေတြးခ်င္း မတူဘူးဆိုတာ လက္ခံတယ္။ ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ရွိေစရမယ္ဆုိတာ လက္ခံတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီမိုကေရစီ နည္းအရ အမ်ားရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေလးစားလိုက္နာရမယ္ဆိုတာလဲ လက္ခံရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ဒီမိုကေရစီအတြက္ဆိုၿပီးေတာ့ ထူေထာင္ထားတဲ့ ပါတီတစ္ခုမွာ ဒီလို တာ၀န္ရွိပါတယ္။ က်မတို႔ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဟာ တကယ္ေတာ့ ႏိုင္ငံေရးပါတီတစ္ခုအေနနဲ႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ လွဳပ္ရွားပိုင္ခြင့္ ရွိခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ဟာ အင္မတန္နည္းပါတယ္။ 

အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ရွိၿပီ၊အဖြဲ႕ကို ထူေထာင္ခဲ့တာ။ ဒါေပမယ့္လဲ တကယ္ေတာ့ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ဒီမိုကေရစီပါတီတစ္ခုအေနနဲ႔ ဒိမိုကေရစီႏိုင္ငံေရးပါတီ တစ္ခုအေနနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ခြင့္ေတြ အင္မတန္မွ နည္းခဲ့ပါတယ္။ ဒီလိုနည္းခဲ့တဲ့အထဲက က်မတို႔ ရုန္းၿပီးေတာ့ ရွင္သန္ခဲ့တာပါ။ အဲဒီအတြက္လည္း က်မေက်းဇူးတင္တယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ က်မ ခဏခဏ ေအာင္ျမင္ျခင္း တရားေလးပါးအေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ 

ဆႏၵ၊ ၀ိရိယ၊ စိတၱ၊ ပညာ ဆႏၵကေတာ့ရွိၿပီးသားဆိုေတာ့ ဒါလက္ခံပါတယ္။ က်မတို႔ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ကို ၀င္တဲ့သူတိုင္းဟာ ဒီမိုကေရစီကို ရခ်င္တဲ့ ဆႏၵရွိလို႔ ၀င္ၾကတာပါ။ ၀ိရိယရွိလားဆိုေတာ့၊ ၀ိရိယရွိလို႔လည္း အခု အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ဆက္ၿပီးေတာ့ ရွိေနၾကတာဆိုတာ က်မလက္ခံပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘာက်န္လဲဆိုေတာ့ စိတၱနဲ႔ ပညာ။ က်မတို႔ ဒီမိုကေရစီ အတြက္ ဆက္ၿပီး ႀကိဳးပမ္းသြားတဲ့အခါမွာ မွန္ကန္တဲ့ စိတ္ဓါတ္မ်ိဳးရွိဖို႔ လုိပါတယ္။ ပညာလည္းရွိဖုိ႔လိုပါတယ္။ အခုေခတ္ဟာ ပညာ၊ ဗဟုသုတ ေခတ္ႀကီးပါ။ အဲေတာ့ က်မတို႔ ဘယ္လို ဆံုးျဖတ္ခ်က္ပဲ ခ်ခ် စိတ္ဓါတ္က မွန္ရမယ္။ အာဃာတ ကင္းလြတ္ရမယ္။ အဂတိ တရားေတြကေနၿပီးေတာ့ ကင္းလြတ္ရမယ္။ အဲေတာ့ က်မတို႔ဟာ အဂတိတရားေလးပါးကေန ကင္းလြတ္ၿပီးေတာ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်ရပါမယ္။

ေနာက္ၿပီးေတာ့ ပညာ၊ ပညာနဲ႔ သံုးသပ္ရပါမယ္။ က်မတို႔ အခုလုပ္ေနတာဟာ ႏိုင္ငံ့ရဲ႕အနာဂတ္အတြက္ လုပ္ေနတာပါ။ ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံ့ရဲ႕ အနာဂတ္ကို ဘယ္လုိလုပ္သင့္တယ္ဆိုတာ လုပ္နည္းလုပ္ထံုး နည္းေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတဲ့အထဲမွာ လက္ေတြ႕က်က် ဘယ္လိုနည္းေတြနဲ႔ အခုခ်ိန္အခါမွာ အေကာင္းဆံုးလုပ္ႏိုင္မယ္ဆုိတာကို၊ အဲဒါကို စဥ္းစားၿပီးေတာ့ ဆံုးျဖတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်မရဲ႕အျမင္သေဘာထားေတြကို က်မေနာက္ဆံုးမွ ေျပာပါမယ္။ ဒီလို ဘာျဖစ္လို႔ က်မေျပာတာလဲ ဆိုေတာ့ က်မရဲ႕ ၾသဇာေၾကာင့္မလို႔ အားလံုးက ၀ိုင္းၿပီးေတာ့ ဒီဘက္ကို ျဖစ္ျဖစ္၊ ဟိုဘက္ကို ျဖစ္ျဖစ္ လိုက္ရမွာပဲဆုိတာကုိ က်မက အေျပာမခံႏိုင္ပါဘူး။ 


ဒါေၾကာင့္မလို႔ က်မအေနနဲဲ႔ ဘယ္လို သေဘာထားရွိတယ္ဆိုတာကို အားလံုးဒီ စီစီေတြကေန ေဆြးေႏြးၿပီးတဲ့ အခါမွာ က်မေျပာပါမယ္။ ဒါေပမဲ့ ဆံုးျဖတ္တဲ့ေနရာမွာ က်မခုနက ေျပာသလိုပဲ က်မတို႔ လူေတြဟာ ဒီမုိကေရစီရရွိေရးအတြက္ ဆႏၵရွိေရးအတြက္ က်မတို႔ ယံုၾကည္တယ္။ ၀ိရိယရွိတယ္ဆိုတာလဲ ယံုၾကည္တယ္။ မွန္ကန္တဲ့ စိတ္ဓါတ္နဲ႔ ပညာရွိပီပီ ခ်င့္ခ်င့္ခ်ိန္ခ်ိန္ ေသေသခ်ာခ်ာ အေျခအေနကို ဆံုးျဖတ္ၿပီးေတာ့ မွန္မွန္ကန္ကန္ သံုးသပ္ၿပီးေတာ့ အဂတိတရားေလးပါး ကင္းေ၀းစြာနဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ပါလို႔ က်မ အဲဒီလိုပဲ ေမတၱာရပ္ခံခ်င္ပါတယ္။ 


ဒါဟာ က်မတို႔ ပါတီရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္ က်မတို႔ လုပ္ေနတဲ့ ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီမိုကေရစီ လွဳပ္ရွားမႈ တစ္ခုတည္းရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္လည္း က်မတို႔ လုပ္ေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ က်မတို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္ က်မတို႔ လုပ္ေနတယ္ဆိုတာ၊ အဲဒါကိုေတာ့ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ ေခါင္းထဲမွာ ထားေစခ်င္ပါတယ္။


တာ၀န္သိသိနဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ခ်ပါ။ ကိုယ့္တာ၀န္ဟာ ကိုယ္မွန္တယ္ထင္တဲ့လမ္းကို ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ေလွ်ာက္ဖုိ႔ ဒါက နံပါတ္ တစ္ ပါ။ ဒါေပမယ့္ မွန္တဲ့လမ္းကို ေလွ်ာက္မယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ ဒီ ဒီမိုကေရစီပါတီနဲ႔ တူတူ လက္တြဲမယ္ဆိုတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္က ပါၿပီးသားဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႔။ ကိုယ့္ရဲ႕ ဆႏၵနဲ႔ မကိုက္ညီတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ျဖစ္ေစကာမူ အမ်ားရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ဆိုရင္ စိတ္ေရာကို္ယ္ပါ တကယ့္ကို ထက္ထက္သန္သန္နဲ႔ ဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေထာက္ခံဖို႔ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ လုပ္ေပးသြားေစခ်င္ပါတယ္။ အဲဒီလို လုပ္မွလဲ က်မတို႔ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕ လုပ္ငန္းေတြဟာ ေအာင္ျမင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္လုပ္ေနလို႔ေတာ့ ေအာင္ျမင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ 

က်မတို႔ကေတာ့ မွန္ကန္တယ္ ထင္လို႔ရွိရင္ စြန္႔စားၿပီးေတာ့ လုပ္ရမွာပဲ။ သို႔ေသာ္ျငားလည္း က်မတို႔အားလံုးဟာ ပုထုဇဥ္ လူသားေတြမို႔လို႔ အမွားမရွိဘူးလို႔ ေျပာလို႔မရပါဘူး။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြဟာ မွန္လည္း မွန္ႏိုင္တယ္၊ မွားလည္း မွားႏိုင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အမွားဆိုတာလည္း ျပင္လုိ႔မရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အမွန္ဆိုတာလဲ ငါမွန္ၿပီေဟ့ဆိုၿပီးေတာ့ ထုိင္ၿပီးေတာ့ လုပ္ေနလို႔ ဆက္မွန္သြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ခ်ိန္လံုး အေျခအေနကို တစ္ေန႔နဲ႔တစ္ေန႔ သံုးသပ္သြားၿပီးေတာ့ လုပ္သင့္တာကို ဆက္လုပ္သြားရမွာ။ 

ငါမွန္ၿပီ၊ ငါတို႔ မွန္ၿပီ ဆိုၿပီးေတာ့ ဆက္ၿပီးေတာ့ ဒီ မွန္ကန္တဲ့အေပၚမွာ တိုးတက္မႈရေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ဘူးဆိုရင္လဲ ဒါဟာ ကုသိုလ္ထဲက အကုသိုလ္ျဖစ္တယ္လုိ႔ပဲ ေျပာရမွာပါ။ မွားတယ္ ဆိုလို႔ ရွိရင္လည္း ဒီအမွားအေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ့ သင္ခန္းစာယူၿပီးေတာ့ ျပဳျပင္သြားမယ္ဆိုရင္ အကုသိုလ္ထဲက ကုသိုလ္ျဖစ္္လာတဲ့ အမွားျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အားလံုးဟာ ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့နဲ႔ မွန္ကန္တဲ့ လမ္းလို႔ ထင္တဲ့ လမ္းကို ေလွ်ာက္ဖို႔ ျပင္ဆင္ၾကပါ။ 


က်မတို႔ ဒီမွာ ေျပာတဲ့ အခါမွာ ကိုယ့္ရဲ႕အုပ္စုေလးအတြက္ မဟုတ္ဘူး၊ ကိုယ့္ၿမိဳ႕နယ္အတြက္ မဟုတ္ဘူး၊ ကိုယ့္တိုင္းအတြက္ ကိုယ့့္ျပည္နယ္အတြက္ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ က်မတို႔ တစ္ႏိုင္ငံလံုးအတြက္ စဥ္းစားၿပီးေတာ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ၾကပါလို႔ က်မ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။


No comments: