Monday 5 September 2011

မစၥစ္ ခ်ိဳၿပံဳးနဲ႔ ကခုန္ျခင္း




တစ္ေန႔သ၌ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ခံစားခ်က္တို႔ ေပါက္ေပါက္ရွိေလသျဖင့္
 Home Theater System ေခၚ အလြန္ေကာင္းလွသည့္
စက္ႀကီးမ်ားျဖင့္ သီခ်င္းမ်ားကို က်ယ္ေလာင္စြာ ဖြင့္၍ နားေထာင္ေနမိ၏။ တစ္အုန္းအုန္းျဖင့္ သီခ်င္းသံတို႔သည္
အူႂကြျမဴးတူးစြာျဖင့္ အိမ္ထဲဝယ္ လြမ္းသြားသည့္ သကာလ ကြ်ႏ္ုပ္၏ ခံစားခ်က္တို႔သည္ သီခ်င္း၏ ဆြဲေဆာင္ရာသို႔
တစ္လြင့္လြင့္ ေမ်ာပါ သြားေလေတာ့၏။

သိရွိရသေလာက္ဆိုလ်ွင္ Davis Dead S , လမ္းေပၚရွိ
ေျပာင္းေရြ႕ ျမန္မာလုပ္သားအမ်ားစုတို႔ က်ယ္ေလာင္စြာ
ဖြင့္တတ္သည့္ သီခ်င္းမ်ားမွာ ယခုေခတ္ေပၚ Hip Hop ဆိုလား၊ Rap ဆိုလား၊ Punk ဆိုလား သို႔တည္းမဟုတ္
R&B ဆိုလား ဆန္းျပားေသာ သီခ်င္းမ်ားသာ ဖြင့္တတ္ၾက၏။ လႈပ္၍အလြန္ေကာင္း၏။

ကြ်ႏ္ုပ္၏ ခုနွစ္အိမ္ၾကား ရွစ္အိမ္ၾကား သီခ်င္းကား ထိုသို႔မဟုတ္ပါေခ်။
မစၥ ခ်ိဳၿပံဳးသီဆိုေသာ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းက
ေငြလမင္း သာျဖစ္ေခ်ေတာ့၏။ ပထမဆံုး မစၥခ်ိဳၿပံဳးသည္ တမာလမ္းက ျပန္ခဲ့ပါ သီခ်င္းအား ေဆြးတျမည့္ျမည့္
ဆိုညဥ္းေလ၏။ လြမ္းတသသ ျဖစ္ရ၏။ နွလံုးအိမ္တစ္ေနရာ၌ လွပခနဲ လွစ္ခနဲ တစစ္စစ္ခစားရေလ၏။ သူမ၏အသံကား
ကြန္ုပ္အား ညြတ္ေခြက်သြားေစ ေလသတည္း။

သီခ်င္းထဲ၌ မည္မ်ွေမ်ာပါသြားသည္ မသိလိုက္ေခ်။ 
ဒုန္းဒုန္းဒုန္း  ျမည္ေသာ တံခါးေခါက္သံၾကားမွ ဖ်တ္ခနဲ
သတိလည္ လာခဲ့ေတာ့သည္။ သြားၿပီ..ကြႏုပ္စိတ္ထဲ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္မွ 911 သို႔ တိုင္လိုက္ၿပီ ထင္၏။
 ဖြင့္ေပးလိုက္ေသာအခါ ေတြ႔ရသည္ကား ဝီလ်ံသိန္းေခၚ ဂ်ပန္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးမွ
လာသ၊ူ ေဒးဗစ္ လ်ွံထန္း ေခၚ မေလးရွား မွလာသူ၊ တိုနီ ဆံမင္း ေခၚ ထိုင္း နိုင္ငံမွ လာသူနွင့္ ဆံမင္း၏ မေဟသီမိဖုရား
စူစန္မို႔မို႔ တို႔ပင္ျဖစ္၏။

သူတို႔ကား ကြ်ႏု္ပ္၏ ေဘးဘယ္ညာေနၾကသည့္
ကြႏု္ပ္၏ အထီးက်န္ေန႔မ်ားအား တစ္ခါတစ္ရံ
ေျပေစတတ္ၾကသူမ်ာပင္။ သို႔ေၾကာင့္ တံခါးနွင္တံခါးေဘာင္၌ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ သံႀကိဳးတိုေလးအား ျဖဳတ္ေပးလိုက္
ေလရာ လွ်င္ျမန္လွေသာ အဟုန္ျဖင့္ ဧည့္ခန္းရွိ ဆိုဖာခံုမ်ားထံ ေျပးထိုင္ၾကေလ၏။ မည္သည့္ စကားမွ်မဆိုေလၾက။
မစၥခ်ိဳၿပံဳး၏ သီခ်င္းသံကား တံခါးဖြင့္ထားသည္နွင့္ အျပင္သို႔ ပို၍လွ်ံထြက္လာခဲ့သည္။

ကြ်ႏ္ုပ္ကား တခါးျပင္သို႔ အသာ ထြက္ၾကည့္လိုက္ေသာခါ
ရွည္လ်ားေသာ စႀကံၤတေလွ်ာက္ ဆိုင္ရာဆိုင္ရာ အခန္းဝတို႔၌
တစ္ေယာက္စ နွစ္ေယာက္စစီ တို႔သည္ ကြႏ္ုပ္ရွိရာဘက္ဆီ ကြက္ၾကည့္ကြက္ၾကည့္ လုပ္ေနၾကေလ၏။ ရပ္ေနရ၏။
ဝရန္တာတန္းလ်ားကို မွီေနၾက၏။ အေၾကာေလ်ွာ့ အေညာင္းေျဖ သကဲ့သို႔ ရွိေနၾက၏။ တစ္ခ်ိဳ႔ကား ေဆးလိပ္တစ္ဖြာဖြာျဖင့္
စည္းဝါးလိုက္ေနပံုရေသာ လက္ေခ်ာင္းေလးမ်ား၊ ေျခဖုဝါး ၊ ဦးေခါင္းစသည္တို႔ အားလႈပ္ခတ္ေနၾက၏။ တစ္ခ်ိဳ႔ကား
ကြ်ႏု္ပ္ ဖြင့္ေနေသာ သီခ်င္းအား လိုက္ညဥ္း ေနၾကေလဟနရွိ္၏္။
ဤမွ်သာလား။ မဟုတ္ေခ်ေသး။
ဤနွစ္ထပ္ တန္းလ်ား၏ ကြ်ႏု္ပ္ေနထိုင္ရာ အေပၚထပ္မွ ေရွ႔တူရူ ေအာက္ဘက္ဆီ
ေငးၾကည့္လိုက္ေလရာ စိမ္းစိုေသာ ျမက္ခင္းျပင္ ကစားကြင္းေလးထဲမွ လူတစ္ခ်ိဳ႔သည္ ၎တို႔၏သားသမီးေလးမ်ား
ေဆာ့ကစားေနသည္ ကိုပင္ သတိမထား နိုင္ေတာ့ပါပဲ လည့္ၾကည့္ ေနၾကေလသည္တကား။

ထိုအခါမွ ေကာင္းစြာသေဘာ ေပါက္ရေလသည္။
အိမ္ထဲရွိသံုးေယာက္နွင့္ ဤလူအားလံုးတို႔ကား ကြ်နုပ္၏
က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ နိုင္လွသည့္ အလြမ္းသီခ်င္းမ်ားေၾကာင့္ ေလွာင္ေျပာင္ေနၾကျခင္း
ျဖစ္ေလမည္။ မတတ္နိုင္ေတာ့ပါေခ်။ ေဘးဘယ္ညာကိုၾကည့္၍ ရီပင္ရီခ်င္လွသည္။ သို႔ေသာ္လည္း အလြန္တရာမွ
ေခါင္းမာလွေသာ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ဂရုမထားသည့္ ပံု ျဖင့္ ပခံုးနွစ္ဘက္ကိုပင့္ လက္နွစ္ဘက္ကိုျမင့္ ၍ ျပန္ဝင္ခဲ့၏။

ထိုေနာက္ မည္သည့္စကားမ်ားမွ ေျပာဆိုျခင္းမရွိၾကပါပဲ
ဆက္တီခံုေပၚေခါင္းလွန္မွီ၍တစ္မ်ိဳး ၊
ေျခဆင္းေျပေလ်ာ့လ်က္တစ္ဖံု ႀကံဳသလို ထိုင္၍ေနၾကေလသည္။ မစၥစ္ ခ်ိဳၿပံဳးကား ပရိတ္သတ္မ်ားလာ၍ အားရွိသည္
အလား "....ေမာင့္အပါး... ခစားကာေန...." ဟုညဳတုတုေလးလုပ္ျပေနသည္။ ေကာင္းလွသည့္ စက္ကိရီယာ
အကူအညီျဖင့္ ရင္တမမ တလွပ္လွပ္ ခံရေစသည္။ တိုနီဆံမင္းတို႔ သံုးေယာက္ကား ေဆးမိထားသူမ်ားပမာ
မွိန္းေနၾကေလသည္။

အခန္းထဲျပန္ေရာက္၌ "က မစၥတာ ကိုမိုး ...ထိုင္ပါဦး "  စူစန္ ဆိုသည္။

မည္သို႔မွ ျပန္မေျပာျဖစ္ပါပဲ စက္ရွိရာသြားကာ အသံအား ဆံုးသည္ထိ ေလ်ာ့ခ်လိုက္သည္။
"မသင့္ေတာ္တာ သိပါတယ္ဗ်ာ စိတ္လြတ္မလားလို႔ "  
"ဘယ္နွယ္..ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာမွမေျပာရေသးပါလား "   
ဟု ဝီလ်ံ က ဆို၏။
ပစ္စလက္ခတ္ ထိုင္ေမွးေနရာမွ ထလာသည့္ ေဒးဗစ္ သည္လည္း
"နားေထာင္ေကာင္းလို႔ လာနားေထာင္တာပါ "ဟု ဗမာစကားမပီကလာျဖင့္ ဆိုေလသည္။
ရီခ်င္သည္။ စူစန္ ကေလးမသည္ပင္ စက္ပိတ္သြား၍ ရွဴးရွဴးရွားရွားျဖစ္သြား ေလ၏။
အားလံုးက သိၿပီလားဟူေသာ သေဘာျဖင့္ ေမးေငါ့ျပၾကသည္မို႔ သတိေမ့ေနရာမွ ဖ်တ္ခဲ႔စိတ္ေလလာသူပမာ
ကျပာကယာ အသံကိုမူလေနရာရေအာင္ထိ တိုးတင္လိုက္၏။
ထိုစဥ္  
"..တစ္ၿမိဳ႔စီျခားေပ..မယ့္..  ငယ္ကခ်စ္သူ ေမာင့္ကိုသာေလ ...
က်န္းမာေတာ္မူပါ..စ.. ေလလိႈိင္းၾကားက ခြန္းဆက္ပါရဲ့ေလ...."
"ခ်စ္သူေမာင္ေရ  ခ်စ္သူေမာင္ေရ " ..... ဟူေသာေနရာ၌ကား စူစန္က ဝင္ဆိုေလ၏။
တိုနီ က သူ႔မေဟသီအား မ်က္ေစာင္းထိုးၾကည့္၏။ စႏၱယားသံမ်ားလွေသာ မစၥစ္ခ်ိဳၿပံဳး၏ ေတးသြားကား
ဆိုင္းသံ ဗံုသံ တစ္ၿငိမ့္ၿငိမ့္ျဖင့္ လြမ္းဆြတ္ဖြယ္ျဖစ္ေနခဲ့၏။
အားလံုးကား ေျခဖ်ားလက္ျဖားမ်ားလႈပ္ခတ္ကာ စည္းဝါးလိုက္ၾက၏။ ထိုမွအားမရေသာအခါ ဆက္တီအား
တဘုတ္ဘုတ္ရိုက္၍ လိုက္ဆိုၾကေလေတာ့၏။
အခ်ိန္ကား စေနေန႔ ညမိုးခ်ဳပ္စ ျပဳေလၿပီတည္း။

ေဒးဗစ္လ်ွံထန္း က သီခ်င္းနားေထာင္ရင္း ဂဏာမၿငိမ္။
ခဏအၾကာတြင္ အျပင္သြားဦးမည္ဟုဆိုကာ ထြက္သြားသည္။ မိနစ္နွစ္ဆယ္ခန္႕အၾကာ၌
ဘီယာဖာႀကီးထမ္း၍ ျပန္လာသည္။ လက္၌လည္း အရက္တစ္ပုလင္း တစ္ပုလင္းပါလာရာ
ဘာဘာညာညာေျပာမေနၾကပဲ ေသာက္ရန္ေနရာထိုင္ခင္းျပင္သည္။

"စူစန္ ေရ အၿမီးလုပ္ဟာ..ေရခဲေသတၱာထဲမွာ ငါးေျခာက္အေသးကိုေလွာ္လိုက္..
ခရမ္းခ်ည္သီးနဲ႕ ေဂၚဖီနဲနဲလွီးထည့္..ျမင္းခြာရြက္ပါထည့္သုပ္လိုက္..နင္ပဲတာဝန္ယူလိုက္ေတာ့  အိုေကလား"

"အိုေခ...ဂြတ္အိုင္ဒီယာ ..ကဲစၿပီရွင္ " ဟုဆိုကာ မီးဖိုခန္းဘက္သြားေလ၏။
ထိုခဏ၌ စကားသံ၊ ဘီယာဗူးေဖာက္သံ၊ ခြက္ခ်င္းထိခတ္သံ နွင့္ စူစန္ ၏ ခ်က္ျပဳတ္ခန္းမွ အိုးခြက္ပန္းကန္သံတို႔
ဆူညံသြားေတာ့သည္။ ဘီယာတစ္ဗူးစီခန္႔ကုန္ေသာအခါ  အျမည္းပြဲေရာက္လာသည္။
အားလံုးအျမည္းကို ဇြန္းကိုယ္စီျဖင့္ ခပ္ျမည္းလိုက္ၾကၿပီးသကာလ မ်က္နွာမ်ားကား တၿပံဳးၿပံဳးျဖစ္ကုန္သည္။
"အာပါးပါး  ေကာင္းလိုက္တာ မမိုးရာ "  ေဒးဗစ္လ်ံထန္းကေျပာေသာအခါ  
"မမိုး မဟုတ္ဘူး မမို႔ မမို႔  ဘယ္ေလာက္ေျပာေျပာ ဒီနာမည္တစ္လံုးကို မတည့္နိုင္ဘူး 
မိုးမွန္းမသိ မို႔မွန္းမသိ ဟြန္း"

ဟု ေျပာေနက်အတိုင္း ေကာေတာ့၏။ ေဒးဗစ္ကား ဘီယာတစ္ဗူးကုန္သည္နွင့္ ဘီယာအား အရက္နွင့္
ေရာေလေတာ့သည္။ သူကား ခ်င္းလူမ်ိဳးပီပီ အေသာက္အစားမျပတ္ေပ။ ေက်ာင္းလဲမေနဖူးေလရာ
စာလည္းမတတ္ရွာ။
အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုသို႔ေရာက္လာသည္တြင္ကား ကြႏု္ထက္ေစာသည္။ ကြ်ႏ္ုပ္အား အလြန္ခင္သည္။
အနဲဆံုး တစ္ပတ္တစ္ခါ  သူနဲ႔တြဲေသာက္ျဖစ္သည္။
"ေနာက္တစ္ခါ မမိုး လို႔ထပ္ေခၚရင္ေတာ့ အေတြ႕ပဲ ဦးေဒးဗစ္ ဒါပဲ"
"ေအးပါ ေအးပါ ..ငါလဲေရာေရာေနလို႔ကြာ  မိုးနဲ႔မို႔ အတူတူပဲဟာကို ဘာကြာလို႔လဲ  ေနာ "
ဟု ဆံမင္းထံ ေမးေငါေျပာသည္။ 
"ေဟ့ေဟ့ ငါမသိဘူးေနာ္  မင္းတို႔ဟာ မင္းတို႔ရွင္းၾက  ဇိမ္ပ်က္တယ္..လာ ကိုမိုးႀကီး ခ်ီးယား 'ဟုဆိုကာ
ကြ်နုပ္ဘက္ခြက္လာတိုက္၏။ 
"ကဲခ်ီးယား !!!!!!!!!!!'   အားလံုးေမာ့လိုက္ၾကသည္။ 
ဆံမင္းကား ရွမ္းျပည္ပိုင္မွ လီရွဴးလူမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္၌ နွစ္နွစ္ခန္႔ေက်ာင္းတက္ရာမွ
ရန္ကုန္သူ စူစန္နွင့္ အိမ္ေထာင္က်သည္။ အိမ္ေထာင္သက္ ၅ နွစ္ထိ ခေလးမရွိၾကေသးသည္မို႔ ခေလးရူးရူး ရူးေနသည္။
ကြ်ႏ္ုပ္ကား အသက္ ၃၅ နွစ္ျဖင့္ အႀကီးဆံုးေနရာ ယူထားေလေတာ့၏။
အိမ္ေထာင္မရွိ လူပ်ိဳလူလြတ္သမား။

စကားတေျပာေျပာျဖင့္ ခရီးနွင္လာခဲ့ေလရာ အခ်ိန္သည္ ညဥ့္နက္ထဲ ခ်ဥ္းလာသကဲ့သို႔
မစၥစ္ခ်ိဳၿပံဳးကား ကုလားဖန္ထိုးေနေတာ့၏။ တခ်ိဳ႔ကား ကခုန္ေနၾကေလၿပီ။ မ်ားမၾကာမီ အိမ္နီးနားခ်င္းတစ္ဖြဲ႔ ေရာက္လာၾကျပန္၏။ ပြဲကား ပို၍ ၿမိဳင္ေလလၿပီတည့္။ ထိုသူတို႔ယူလာသည့္ အရက္မ်ား၊ ဘီယာမ်ားအား ေနရာခ် ေဖာက္ေသာက္ၾကေသာအခါ လူကား ရွစ္ေယာက္ရွိေလ၏။ အသံကား အလြန္က်ယ္၏။

မၾကာမီ ေနာက္ဝင္လာသည့္ သံုးေယာက္၏ အတူေနေကာင္မေလးမ်ား၊
ဇနီးမ်ားေရာက္လာေသာ အခါတြင္ကား အလြန္႔အလြန္စည္းကားသြားေလ၏။
ဘီယာဗူးေဖာက္သံ၊ ငရုပ္သီးေထာင္းသံ ၊ ပုလင္းသံခြက္သံ၊ စကားသံတို႔နဲ႔အတူ ကြ်ႏ္ုပ္၏ ခ်ိဳၿပံဳးကား ေအာင္ပြဲခံလ်ွက္ရွိေလ၏။ေနာက္ဝင္လာသူအမ်ားစုအား နာမည္မ်ားမမွတ္မိပါ။ သို႔ေသာ္ ဤေရႊ႕ေျပာင္းေနထိုင္ရာရပ္ကြက္ေလး၏ မွီတင္းေနထိုင္သူ ေရႊျမန္မာမ်ားသာျဖစ္ၾက၏။

သို႔ေၾကာင့္ လူပ်ိဳႀကီး အက်ြြႏုပ္အား အထူးခြင့္ေတာင္းစရာမလိုပါ၍ လြတ္ခ်င္တိုင္းလြတ္ေနၾကေလရာ အကြ်ႏုပ္တို႔တစ္သိုက္ မိန္မိန္ႀကီးၿပံဳး၍ ေလပြားေနမိၾကေလ၏။ မိမဲမိျဖဴမိတုတ္တို႔ လူငယ္တစ္သိုက္အဖို႔ေတာ့ သူတို႔အမ်ိဳးမ်က္စိေအာက္၌ စိတ္ခ်လက္ခ်ေသာက္ရ၍လား မေျပာတတ္ပါေခ်။ မၾကာခင္ပင္မူးၾက၍ အသံပို၍ဆူလာၾက၏။

ေတြ႕ဆံုမႈ အားေကာင္းလွ၏။ ဆူညံမႈကား ပို၍ပင္အားေကာင္း၏။
ထိုမွ မနက္ နွစ္နာရီေက်ာ္ေလာက္တြင္ ေနာက္ထပ္တစ္သုတ္ဝင္လာ၏။ သို႔ေသာ္ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးမားလြန္းကာ အသားအလြန္မည္းၾက၏။ အဘယ္သူတံခါးဖြင့္ေပးသည္ မသိလိုက္ရေခ်။ ကိုယ္လူမည္းႀကီးတစ္ဖြဲ႕ကား လက္ပိုက္လ်ွက္မိန့္မိန့္ႀကီးရပ္ေနၾကေလေတာ့၏။ ၉၁၁ မွ လႊတ္လိုက္သည့္ ရဲမ်ားပင္ျဖစ္ေခ်ေတာ့၏။ သို႔တေစ သတိမမူမိသူမ်ားက အရွိန္မပ်က္ ဆက္ပြားေနၾကေသးသည္မို႔ မေျပာအား။ ထိုသကာလ၌ ေဝးတစ္ေျမ ျခားသူေမာင္ရယ္..ဟုအသံထြက္လာေလရာ ကြြ်ႏု္ပ္ကား ငိုအားထက္ရီအားသန္ရ၏။ ထိုခဏ၌ ေကာင္မေလးတစ္ခ်ိဳ႔၏ ပ်ိဳ႔အန္သံ
ေဝါ့ ေအာခနဲ႔ ထြက္လာေသာအခါ မထိန္းနိုင္ပဲ ရယ္မိပါေတာ့၏။

 ................
ဆက္ပါဦးမည္။
ေလးစားစြာျဖင့္
မုတ္သံုမိုးဦး

No comments: